تبلیغات اینستاگرام در اصفهان

مزایای استفاده از تبلیغات در اینستاگرام

با گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی در جامعه، تبلیغات اینستاگرام در اصفهان و سایر کلان شهرها اهمیت بیشتری پیدا کرده است. اینستاگرام به دلایل مختلفی چون رابط کاربردی دوستانه و آسان، محیط و امکانات مناسب برای انتشار عکس، بهتر دیده شدن محصول و خدمات، الگوریتم طراحی شده، تکنیک های مختلف برای جذب دنبال کننده و روش های مختلف برای تبلیغات به شهرت رسیده است. این شبکه اجتماعی مقصد بسیاری از فریلنسرها، شرکت های تجاری کوچک و بزرگ، برندهای معروف و فروشگاه های آنلاین است که با تبلیغات اینستاگرام به صورت بصری و به صورت پیوسته و مداوم سعی در ارائه خدمات و محصولات، جذب فالوور و فروش محصولات و خدمات به آن ها را دارند. با این اوصاف چرا شما به فکر تبلیغات در اینستاگرام نباشید؟

کافی است یک پیچ تجاری برای تبلیغات اینستاگرام خود ایجاد کنید و سپس از امکانات بی نظیر و بی شماری که اینستاگرام برای ارائه ی محصول و خدمات شما در اختیارتان قرار می دهد، نهایت استفاده را ببرید. متخصصان و کارشناسان ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ آریو با سابقه ی درخشان در زمینه ی اینستاگرام مارکتینگ آماده ی ارائه ی خدمات مربوط به تبلیغات در این زمینه هستند. برای ساخت بنر و ویدئوهای تبلیغاتی، طراحی قالب برای پست، انواع کمپین تبلیغاتی، تبلیغات برای جذب فالوور و… کافی است با ما تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره و راهنمایی از خدمات این مجموعه بهره ببرید. در ادامه سعی می کنم شما را با انواع تبلیغات در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام آشنا کنیم.

مزایای تبلیغات در اینستاگرام

انواع تبلیغات اینستاگرامی

در محیط اینستاگرام می توانید به شیوه های زیاید تبلیغات کنید که در ادامه به چند مورد از مؤثرترین این روش ها اشاره می کنم، با من همراه باشید.

تبلیغات عکس

مهم ترین ویژگی شبکه اجتماعی اینستاگرام در انتشار سریع و راحت عکس و امکانات خاص و در دسترس برای ویرایش عکس ارسالی می باشد. ارائه تبلیغات در قالب انتشار عکس یکی از پرطرفدارترین نوع تبلیغات اینستاگرام محسوب می شود. شما می توانید با استفاده از دوربین تلفن همراه خود عکس های باکیفیتی از محصولات خود تهیه کنید و آن ها را در پیج خود قرار دهید. همچنین می توانید از عکس هایی که قبل آن ها را دانلود و یا ذخیره کرده اید، در پست خود استفاده کنید.

افزودن کپشن و هشتک به این محتوای بصری کمک می کند بتوانید ویژگی های محصول خود را شرح دهید و دسترسی به آن را برای مخاطب خود ساده تر کنید. این عکس ها زمانی که به مرور و با ارائه توسط پست های مختلف در صفحه پیج شما قرار می گیرند، به منزله ی یک ویترین مغازه محصولات مختلف شما را در معرض دید و قضاوت مخاطبان قرار می دهند.

تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اسلاید شو

گاهی یک تصویر به تنهایی نمی تواند بازگوکننده ی فعالیت و کار شما باشد یا برای معرفی یک محصول کافی نیست. به طور مثال شما می خواهید از چند نما کالای موردنظر را به مخاطب نشان دهید یا یک مفهوم را برای جلوگیری از خسته کننده بودن و اضافه کردن چاشنی جذابیت در چند صفحه به مخاطب خود ارائه دهید. در این حالت اسلایدشو بهترین گزینه برای تبلیغات اینستاگرام شما محسوب می شود و می توانید از اسلایدهایی که پشت سر هم قرار دارد و با یکدیگر مرتبط هستند، استفاده کنید. برای راهنمایی مخاطب این اسلایدها با شمارش از 1 تا اسلاید آخر تنظیم می شود. اسلایدهایی که در یک پست قرار می دهید می تواند از نوع تصویری، متن با گرافیک ساده یا حرفه ای پس زمینه و یا ترکیبی از این دو باشد.

تبلیغات ویدئو

یکی دیگر از قابلیت های جذاب اینستاگرام امکان به اشتراک گذاشتن ویدئو است. اگر می خواهید بر روی مخاطب خود تأثیر بیشتری گذاشته و به صورت دینامیک خود و تجارتتان را به دیگران معرفی کنید، کافی است ویدئوهای مختلف از کسب و کار خود درست کنید و آن ها را در بازه ی زمانی مشخصی در پیجتان قرار دهید. تأثیر یک ویدئو کوتاه اما هدفمند به مراتب بیشتر از چندین عکس است.

تبلیغات استوری

استوری امکان منحصر به فرد و جالب در اینستاگرام است که برای روایت داستان های کوتاه در مورد تجارت و برند شما و محصولاتی که به مشتریان خود ارائه می دهید، به کار می رود. با توجه به عمر کوتاه استوری که نهایتا 24 ساعت است، شما می توانید از آن برای اهداف خاص تبلیغات اینستاگرام خود استفاده کنید. مثلاً در یک استوری به معرفی برند خود پرداخته و خدمات ارائه شده توسط خود را به صورت کلی توضیح دهید. در استوری دیگر می توانید در مورد اضافه شدن محصول جدید، ویژگی ها و قیمت آن صحبت کنید.

حتی می توانید برای مناسبت های مختلف استوری بگذارید و از ارائه ی تخفیف فروش یا قرعه کشی و اهدای جایزه خبر دهید. مزیت این روش در این است که استوری شما به محض پخش برای تمام کسانی که دنبال کننده ی شما هستند ارسال شده و نمایش داده می شود، بنابراین می توانید به صورت تصویری و در یک گستره ی وسیع استوری خود را به صورت کوتاه برای کسانی که پیج شما را دنبال می کنند، منتشر کنید. از طرف دیگر امکان اضافه کردن افکت ها و استیکرهای مختلف به استوری کمک می کند جذابیت استوری شما بیش تر شود و توجه مخاطب جلب شود.

تبلیغات استوری

تبلیغات چرخ و فلکی

در این نوع از تبلیغات چندین عکس با یکدیگر ترکیب شده و به عنوان یک تبلیغ برای کسب و کار استفاده می شود. از این تبلیغ می توانید برای معرفی چند محصول به صورت همزمان، نمایش ویژگی های مختلف از یک ارائه و خدمت، برجسته کردن پیشنهادات چندگانه و ارائه مزیت های مختلف یک محصول استفاده کنید. مزیت های یک تبلیغ چرخ و فلکی در نرخ تعامل بالای آن، جذابیت و مقرون به صرفه بودن آن برای زمانی است که شخص دیگر آن را برای شما می سازد.

توصیه ی پایانی

1) سعی کنید خود را به یک نوع تبلیغ محدود نکنید و از امکانات مختلفی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد، برای ارائه انواع تبلیغات استفاده کنید.
2) در پست هایی که صامت و ایستا هستند، مثل پست های تصویری یا متنی، توضیحات تکمیلی را در کپشن پست قرار دهید تا کمکی به مخاطبان در درک بهتر منظور و هدف شما باشد.
3) دعوت به اقدام به عمل یا CTA را در پست های تبلیغی خود فراموش نکنید. این کار برای دریافت نظرات یا لایک و به اشتراک گذاری بسیار حائز اهمیت است.
4) برای هر پست از هشتگ های کلی و هشتگ های اختصاصی مربوط به آن پست استفاده کنید تا ضمن دسته بندی مناسب، پست های شما بهتر و بهینه تر در نتایج جستجو نمایش داده شود.

منابع و مراجع

https://www.seerinteractive.com/blog/instagram-cheat-sheethttps://sproutsocial.com/glossary/carousel-ads/
https://www.facebook.com/business/ads/instagram-ad
https://blog.hootsuite.com/instagram-ads-guide/
https://www.seerinteractive.com/blog/instagram-cheat-sheet/

امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

جهت برقرای تماس و اطلاع از خدمات و مشاوره لطفا بر روی شماره روبرو کلیک کنید .09353666865
+